Situace: Služby – Telefonuji na hotelovou recepci

 

maturitni-otevrene-otazky-services

Cíl: Umím si poradit v situaci z oblasti Služeb.

Abyste tohoto cíle dosáhli a získali tak v hodnocení co nejvíce bodů, řiďte se následujícím: Dodržte toto šestero bodů:


  • Velmi pozorně si přečtěte zadání a uvědomte si, v jaké jste situaci, tedy kde jste a s kým mluvíte
  • Velmi pozorně si přečtěte, co máte v dané situaci udělat (co je Vašim cílem)
  • To, co máte se zkoušejícím probrat, máte napsáno v bodech osnovy
  • Pokud se u úlohy nacházejí přílohy (obrázky, diagramy atd.), pororně si je přečtěte
  • Všechny body osnovy se zkoušejícím proberte tak, jak jdou za sebou (pokud jsou u úlohy přílohy, použijte je při probírání bodů osnovy)
  • Pokuste se být ten, kdo vede dialog

ČTĚTE TAKÉ: Otevřené otázky z AJ k ústní zkoušce na téma Filmy

Situace – rozhovor s hotelovou recepcí:

Now, you and the examiner are going to talk together. Imagine the following situation:

You are going to Scotland next August and you are going to stay in the hotel Sun Flower. You have already made the reservation and now you are calling the reception desk to confirm your reservation and to dicsuss the details of your stay. The examiner will play the role of the recetionist and will start the dialogue.

The following points may help you (body osnovy):

  • Your name and your reservation number
  • Dates of your stay
  • Type of room
  • Food (Boarding)
  • Special wishes
  • Other

The following picture may help you (příloha):

ČTĚTE TAKÉ:
Popis a porovnávání obrázků k ústní zkoušce z AJ na téma Práce

Jak byste si s touto situací z tématu Služby poradili Vy?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *