Výsledky didaktického testu z angličtiny 2013 – podzimní termín

vysledky-anglictina-maturita-podzim-2013Jak jste dopadli u letošního maturitního didaktického testu z angličtiny? Tisíce maturantů dnes čelilo této výzvě nyní doufají v co nejlepší hodnocení. Přinášíme Vám tedy výsledky didaktického testu z angličtiny v podzimním termínu 2013.

DIDAKTICKÝ TEST 2013 PODZIMNÍ TERMÍN VÝSLEDKY

POSLECHOVÝ SUBTEST Z AJ ZADÁNÍ A KLÍČ K ŘEŠENÍ:

1. ČÁST – ÚLOHY 1-4 – 4 body/1bod 1A 2B 3A 4A 2. ČÁST – ÚLOHY 5-12 – 8 bodů/1bod 5N 6P 7P 8P 9N 10N 11N 12.N 3. ČÁST – ÚLOHY 13-19 – 7 bodů/1bod 13 - 20 / twenty 14 - smoke / cigarette smoke / smoking / cigarettes 15 – 7 /seven 16 – GALLOWAY 17 – Tuesday 18 – piano 19 – CDs / CD / compact disc / compact discs / music

4. ČÁST – ÚLOHY 20-23 – 4 body/1bod 20A 21C 22A 23B

ČTENÍ A JAZYKOVÁ KOMPETENCE ZADÁNÍ A VÝSEDKY:

5. ČÁST – ÚLOHY 24-28 – 5 bodů/1bod 2C 25A 26A 27D 28B 6. ČÁST – ÚLOHY 29-38 – 10 bodů/1bod 29P 30N 31N 32P 33P 34N 35N 36P 37N 38P UŽ SE BLÍŽÍ: Ústní zkouška u maturity z angličtiny 7. ČÁST – ÚLOHY 39-43 – 5 bodů/1bod 39C 40C 41A 42B 43D ČTĚTE TAKÉ: Vzorové vypracování maturitní písemné práce z angličtiny – PODZIM 2013 8. ČÁST – ÚLOHY 44-48 – 5 bodů/1bod 44F 45G 46D 47C 48B ČTĚTE TAKÉ: Ústní zkouška u maturity z anglického jazyka 9. ČÁST – ÚLOHY 49-63 – 15 bodů/1bod 49B 50A 51C 52C 53A 54C 55B 56A 57C 58B 59B 60B 61B 62C 63C

18 komentářů u “Výsledky didaktického testu z angličtiny 2013 – podzimní termín

  1. Dobrý den,
    nikde se nemohu dopídit toho, kolik minut je vlastně poskytnuto maturantům k vypracování jednotlivých oddílů. Mohl byste se k tomu, prosím, vyjádřit.
    Děkuji

  2. Dobrý den, chtěl bych se zeptat u písemné zkoušky z anglického jazyka: mohu zakončit formální dopis takto: ( při oslovení Dear Sir )

    Best regards,
    yours faithfully

    Pjotr

    ? Za případnou odp. díky.

  3. Dobrý den, má otázka je ohledně poslechu. Letos maturuji a díky vaším stránkám mám možnost testovat didaktické testy z minulých let. Poslech mi nikdy ve škole nešel, ale když si to pouštím na notebooku, tak mi jde téměř na 100%. Chci se zeptat jestli to může být tím, že se doma na to absolutně soustředím nebo je možné, že na notebooku to je lépe slyšet než v maturitní učebně, čehož se obávám? Děkuji a přeji všem maturantům úspěch.

    • Semire, ano, akustické podmínky mohou hrát roli, i to, jestli jste u poslechu sám nebo s jinými osobami může hrát určitou roli. Až Vám bude Váš hodnotitel u maturity poslech pouštět, máte právo na to, aby byla v místnosti dobrá akustika a aby byl poslech pouštěn na takovém zařízení, které má kvalitní zvuk. Zkuste trénovat doma například tak, že si budete poslechy pouštět z reproduktorů, abyste si zvykl co nejvíce na poslech u maturity. Ať se daří! 😉

  4. Týká se úlohy 3. A jestli nevadí že jsem vždycky začátek slova napsala velkým písmenej například ne piano ale Piano plno lidí co maturovali říkali že je to v pořádku a někdo že zase ne tak nevím :O

    • Vendo, do by neměl být zádrhel – u tohoto cvičení jde hlavně o význam slova, méně o pravopis 🙂

  5. Dobrý den,
    Chtěla jsem se zeptat na třetí část úlohy 18) odpověď je piano a já napsala pianno.Bude to počítáno za bod nebo za půl bodu ?
    Dopředu děkuji za odpověď

    • Niky, snad to bude dobré. Chyba to je, ale u tohoto cvičení se testuje hlavně význam slov, méně pravopis. Ať se daří! 🙂

  6. Uznáte když mám místo CDˇs jen CD? Je to hrubý chyba? A když v úloze 15 mám 7 clock? Ne jen 7? Je možné mi tohle uznat? Když jsem vlastně pochopila to dobře? Aspoň za půl bodu?

    • Peggi, CD a CDs chyba je, ale pokud máte 7 o’clock, chyba to není. Hodně úspěchů 🙂

        • Cermat byl nakonec letos hodně shovívavý, obě dvě varianty jsou uznány jako správná odpověď. Kolik maturantů si asi oddechlo ? 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *